
Barber Shop33
Located at 33 Rue d'Anjou, Barber Shop33 offers top-notch haircuts and grooming services. With a 4.3-star rating from 152 customers, our experienced barbers ensure you leave looking your best. Visit our website to book your appointment online today.
Photos of Barber Shop33


Services Barber Shop33 offers
Barber Shop33 offers a variety of services for your grooming needs:
- Haircuts for men and women
- Beard shaping and trims
- Classic shaves
- Hair styling and advice
- Coloring services
- Children's haircuts
- Scalp treatments
- Facial grooming
Barber Shop33 business numbers & email addresses
Not available.
Location & directions
Find us at 33 Rue d'Anjou, 78000 Versailles, France. Conveniently located in the heart of Versailles, our shop is easily accessible by public transport and offers ample parking spaces nearby.
33 Rue d'Anjou, 78000 Versailles, France
Service hours
| lundi | 09:30–19:00 |
| mardi | 09:30–19:00 |
| mercredi | 09:30–19:00 |
| jeudi | 09:30–18:00 |
| vendredi | 10:20–13:30 |
| samedi | 09:00–19:00 |
| dimanche | 10:00–14:00 |
Barber Shop33 overview
Barber Shop33, located in Versailles, France, is a premium salon offering excellent grooming services for both men and women. With a highly skilled team, we ensure our clients receive personalized styling and care. Trusted by our customers, we boast a notable 4.3-star rating.
Send letters & parcels
To send letters and parcels to Barber Shop33, address them to 33 Rue d'Anjou, 78000 Versailles, France. Our team will ensure your correspondence reaches us safely.
Send a resume or CV
Interested applicants can send their resume or CV to our physical address. We review every application and appreciate your interest in joining Barber Shop33.
Business highlights
- 4.3-star rating from 152 reviews
- Comprehensive grooming services
- Convenient online appointment booking
Accepted payment methods
Customer experiences
Customers love the professional service and friendly atmosphere at Barber Shop33. We invite you to visit us and experience it for yourself. Share your experience on our website after your visit!
Équipe très professionnelle et à l'écoute. Je fais ma couleur depuis 2 ans chez eux et je ne suis jamais déçu du rendu. Les prix sont également très raisonnables. Mes filles de 4 et 8ans viennent également se faire couper les cheveux dans ce salon et sont toujours traitées avec douceur et bienveillance.
Habitué de ce salon depuis plusieurs années, j'ai toujours été satisfait du respect des horaires et de la qualité de la prestation. Merci à toute l'équipe. Je recommande.
Très belle expérience dans ce salon, je suis très contente de mon résultat. L’équipe est très accueillante, souriante et professionnelle. Je suis venue pour un changement de tête et je suis satisfaite ! Merci à Amele et Lou pour vos conseils, je suis très contente d’être venue et je recommande à 100% !!
EDIT: Suite à votre réponse, je vous confirme que je n'ai JAMAIS eu de coupe offerte et n'ai pas coupé mes cheveux chez vous, vous confondez Madame. Je vous ai envoyé un email avant de poster mon avis et vous ne m'avez jamais répondu. En effet je suis repartie satisfaite car je ne pouvais pas savoir que la couleur allait évoluer comme tel vu que vous avez recouvert la totalité de ma chevelure (que d'ailleurs vous n'étiez pas censé faire - confirmé par une autre coiffeuse car j'avais un balayage avant, vous n'auriez pas du recouvrir les racines). De plus j'ai demandé des boucles, vous les avez réalisées avec un LISSEUR ce qui a totalement cramé mes cheveux. Pourquoi ne pas les faire au sèche cheveux et brosse ronde comme tout coiffeur experimenté ? Je suis venue fin décembre afin de refaire ma couleur naturelle car j'avais des reflets des restes balayages qui ne me convenaient plus et ne souhaitais plus effectuer de patine car ces dernières ne tenaient pas. J'ai de ce fait demandé à ce qu'on me refasse ma couleur naturelle afin d'uniformiser de façon définitive, mais avec la repousse aujourd'hui je m'aperçois d'une énorme démarcation! La couleur n'a pas été correctement identifiée et je me retrouve aujourd'hui avec des racines très peu esthétiques, chose que je n'ai jamais eue auparavant avec mon balayage léger. J'ai demandé une simple couleur de ma couleur naturelle, je ne pensais pas que cela était si compliqué. J'ai contacté le salon qui ne me répond pas.
FAQs about Barber Shop33
What are the opening hours of Barber Shop33?
We are open from 9 AM to 7 PM, Monday to Saturday.
Do I need an appointment?
It's recommended to book an appointment online, but walk-ins are also welcome.
Are there parking facilities nearby?
Yes, there are ample parking spaces available near the shop.
Can I pay by card?
Yes, we accept payment by credit and debit cards.
Do you offer styling advice?
Yes, our experienced barbers provide personalized styling and grooming advice.



